چگونگی قیمت گذاری روی کار نقاشی ساختمان ؟

قیمت نقاشی ساختمان در نقاشی ساختمان بسته به اینکه کار شما خیلی خراب ، خراب یا متوسط باشد و شما کار درجه یک ، درجه دو یا درجه سه بخواهید قیمت ها متقاوت هستند همچنین نوع رنگ هم در قیمت کار متفاوت است که این موضوع مربوط به قیمت رنگ انتخابی شما زمانی که برای اجرا لازم دارد و لوازمی که مورد نیاز است مرتبط می باشد .

طریقه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان در تهران

در رنگ آمیزی ساختمان قیمت ها بر اساس متر مربع محاسبه می شوند بدین صورت که طول دیواری را در عرض آن ضرب کرده و قیمت بر حسب متراژ کار تعیین می شود . بازدید از کار و قیمت گذاری رایگان است پس شما می توانید با تماس با ما و دادن آدرس ، پس از گرفتن قیمت در صورت تمایل نقاشی ساختمانتان را به ما بسپارید قیمت گذاری کار به غیر از متری بودن می تواند بدون متر کردن کار با قیمتی توافقی انجام پذیرد بخصوص در کارهای کوچک .

قیمتی که نقاشان ما به شما می دهند بر حسب کیفیت رنگ خواسته شده از طرف شماست و اطمینان داشته باشید استادکاران ما با صداقت در کار قیمتی عادلانه برای کار شما تعیین خواهند کرد شما می توانید با مقایسه ی کار اجرایی و قیمت تمام شده ی کار با کارهای دیگران به صداقت گفتار ما پی ببرید .

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

تعرفه ها و قیمت های نقاشی ساختمان

  • اولین راه تعیین قیمت توافق بین استادکار و مشتری است
  • رنگ روغنی درجه یک تا سه از 25000 تا 35000
  • رنگ پلاستیک درجه یک تا سه از 20000 تا 24000
  • رنگ اکریلیک درجه یک تا سه از 27000 تا 45000
  • در مورد انواع رنگ های دیگر شما می توانید با تماس با ما از قیمت هر نوع رنگ مطلع شوید .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس آمادگی دارد تا کلیه ی کارهای نقاشی ساختمانی و تعمیرات را در اسرء وقت با قیمت بسیار مناسب و منصفانه برای شما اجراء نماید.