لیست قیمت انواع رنگ آمیزی نمای ساختمان با انواع متریال ایرانی و خارجی توسط تیم مجرب نقاشی لوکس در استان تهران و حومه. جهت مشاوره رایگان و یا درخواست بازدید رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

محاسبه قیمت نقاشی نمای ساختمان با احتساب هزینه نقاشی ساختمان و مصالح مورد نیاز در جدول زیر :

خدمات قیمت بر اساس متر مربعدلایل افزایش قیمت
اجرای رنگ کینیتکس با مصالح130,000 تا 150,000برند - ارتفاع - زمان تحویل پروژه - نوع اجرا (غلطک - پمپ) - سختی کار
اجرای رنگ نمای درجه یک (رنگ نانو - سیلیکونی) ایرانی با مصالح200,000 تا 250,000برند - ارتفاع - زمان تحویل پروژه - نوع اجرا (غلطک - پمپ) - سختی کار
اجرای رنگ جوتن با مصالح550,000 تا 600,000رنگبندی - ارتفاع - زمان تحویل پروژه - سختی کار
اجرای اپوکسی با مصالح300,000 تا 350,000ارتفاع - زمان تحویل پروژه - سختی کار

نقاشی نمای ساختمان

اجرای نقاشی نمای ساختمان با قیمت مناسب و به صورت تضمینی توسط استادکار های مجرب گروه نقاشی لوکس. جهت اطلاعات بیشتر و درخواست بازدید رایگان و استعلام قیمت نقاشی نمای ساختمان با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

موارد مؤثر در تعیین قیمت در نقاشی ساختمان

در تعیین قیمت برای نقاشی ساختمان چندین عامل مؤثر هستند تا قیمت نهایی برآورد شده و تعیین قیمت انجام شود در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم :

  • شما در چه شهر یا منطقه ای قصد نقاشی ساختمان را دارید این مسئله بسیار در تعیین قیمت مهم است زیرا میزان دردسترس بودن رنگ و مصالح و همچنین هزینه ی اعیاب و ذهاب به هزینه ها اضافه می شود.
  • نوع رنگ انتخابی مهم است چون برخی از رنگ ها از قیمت های بالاتری برخوردار بوده و ممکن است درجه یک و دو داشته باشند.
  • زمانبر بودن نوع نقاشی ساختمان نیز از مواد حائز اهمیت است و برخی از رنگ ها به علت سرعت خشک شدن پایین تر و یا نیاز داشتن به ظرافت کاری بیشتر نیاز به صرف زمان بیشتری دارند.
  • قیمت مصالح مورد نیاز در نوع کار نقاشی ساختمان، مورد درخواست مشتری

امروزه با نوسانات وحشتناکی که در قیمت ها وجود دارد که رنگ های ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، دادن قیمت قطعی کار بسیار سختی است و در ماه های اخیر در برخی از رنگ ها افزایس قیمت 100% نیز اتفاق افتاده است شاید برای همین قیمت هایی که در جدول بالا مشاهده می کنید با قیمت هایی که در دیگر سایت ها می بینید همخوانی چندانی نداشته باشد و سایت ها مجبور باشند برای قیمت گذاری دقیق تر هر دو تا سه روز قیمتی جدید اعلام کنند.

 

برای دریافت قیمت های قطعی می توانید با کارشناسان این گروه ساختمانی تماس حاصل فرمایید و از قیمت ها به طور دقیق تر مطلع شوید و در صورت تمایل با بازدید رایگان از کار و ارائه ی تخفیفات مختص هر شهر یا منطقه در تهران نقاشی ساختمان خود را به ما بسپارید .

انواع رنگ مناسب برای نمای ساختمان

رنگ نمای اکریلیک نمای ساختمان : رنگ های اکریلیک از جمله مقاوم ترین و با دوام ترین رنگ ها در نمای ساختمان هستند که  میزان درخشندگی و انعطاف پذیری این رنگ ها بالا بوده و تمامی این خصوصیات در کنار هم موجب بالا رفتن طرفداران این رنگ در نمای ساختمان شده است.

رزین اکریلیک برای نمای ساختمان: رنگ های رزین اکریلیک بر دو پایه ی آب و روغن تولید شده اند.رنگ رزین اکریلیک با حلال آب ،ضد قارچ و بدون بو بوده و در برابر اشعه ی خورشید نیز مقاومت بالایی دارند. از این دسته از رنگ ها می توان برروی انواع سطوح سیمانی ،گچی ،سخت و … استفاده کرد.

رنگ کنیتکس برای نمای ساختمان: این دسته از رنگ ها بر دو پایه  ی رنگ های پایه آب و روغن تولید شده اند که انواع پایه روغن این رنگ برای رنگ آمیزی سطوح خارجی ساختمان مناسب هستند این دسته از رنگ ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید دارند .رنگ روغنی : رنگ روغنی با حلال نقت برای سطوح فلزی مثل درب و پنجره ها کاربرد بیشتری دارند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند.قابلیت شستشو در این دسته  از رنگ ها به ما کمک می کند در صورت کثیف شدن درب و پنجره به راحتی آن ها را از آلودگی ها پاک کنیم.رنگ استخری : رنگ های استخری از رنگ های بسیار مقاوم در برابر رطوبت و انواع قارچ ها و جلبک ها می باشند که در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ اپوکسی برای نمای فلزی ساختمان: رنگ اپوکسی از رنگ های صنعتی است که در نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از رنگ های اپوکسی به علت مقاومت بالا در انواع کفپوش نیز استفاده می شود.

رنگ نانو برای نمای ساختمان: رنگ نانو از رنگ های عایق با کیفیت بالا در مقابل عوامل جوی می باشد و این رنگ را برای استفاده در نما بسیار مناسب کرده است.

نمونه کار های نمای ساختمان

namaye-sakhteman-2.jpg

namaye sakhteman 3 namaye-sakhteman-4 namaye-sakhteman-5 namaye-sakhteman-2.jpg

مراحل رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان مراحل مختلفی دارد که باید به ترتیب انجام شوند. این مراحل عبارتند از:
  • آماده سازی سطح: اولین مرحله از رنگ آمیزی نمای ساختمان، آماده سازی سطح است. در این مرحله باید سطح نما را از هرگونه آلودگی، گرد و غبار و ترک و خرابی پاک کنید.
  • آستر زدن: آستر زدن یکی از مراحل مهم رنگ آمیزی نمای ساختمان است. آستر باعث می‌شود که رنگ بهتر به سطح بچسبد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • رنگ آمیزی: مرحله آخر رنگ آمیزی نمای ساختمان، رنگ آمیزی است. در این مرحله باید رنگ را به سطح نما بمالید.

نکات مهم در رنگ آمیزی نمای ساختمان

انتخاب رنگ مناسب: انتخاب رنگ مناسب یکی از مهم‌ترین نکات در رنگ آمیزی نمای ساختمان است. رنگ انتخابی باید با سبک ساختمان و محیط اطراف آن هماهنگی داشته باشد.
استفاده از رنگ‌های باکیفیت: استفاده از رنگ‌های باکیفیت باعث می‌شود که رنگ آمیزی نمای ساختمان ماندگاری بیشتری داشته باشد.
رعایت نکات ایمنی: در هنگام رنگ آمیزی نمای ساختمان باید نکات ایمنی را رعایت کنید تا از بروز حوادث جلوگیری کنید.

نتیجه‌گیری

رنگ آمیزی نمای ساختمان یکی از کارهای مهمی است که می‌تواند به بهبود ظاهر و افزایش عمر مفید ساختمان کمک کند. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله می‌توانید رنگ آمیزی نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.