نقاشی ساختمان ارزان قیمت , قیمت در نقاشی ساختمان بیشتر توافقی بوده و بسته به درجه کیفیت رنگ انتخابی و درجه کیفیت رنگ اجرایی متفاوت است .

اگر می خواهید ساختمان خود را رنگ آمیزی کنید ولی قادر به پرداخت هزینه ی زیادی نیستید با ما تماس بگیرید استادکاران این شرکت پس از بازدید رایگان از ساختمان ، شما را برای کمتر شدن هزینه ی رنگ آمیزی راهنمایی کرده و نقاشی ساختمان شما را با نازل ترین قیمت اجرا خواهند کرد .

قیمت در نقاشی ساختمان بسته به میزان زیر کاری و تعداد آستر زده شده و قیمت و مارک رنگ انتخابی متفاوت است ارزان تر شدن قیمت رنگ آمیزی ساختمان حتماً دلیل بر پایین آمدن کیفیت رنگ آمیزی نیست چون استفاده کردن از رنگ های با مارک معروف و گران قیمت در کشور ما مرسوم شده در صورتی که رنگ های با کیفیت ولی کمتر شناخته شده ی زیادی تولید شده پس برای پایین آمدن قیمت نقاشی ساختمانتان به استادکار ما اعتماد کنید تا رنگ آمیزی با کیفیتی داشته باشید .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

بازدید از ساختمان برای تعیین قیمت بسیار مهم است و این کار برای شما هزینه ای ندارد پس با ما تماس بگیرید تا پس از بازدید و تعیین قیمت با خیالی آسوده تصمیم خود را برای نقاشی ساختمانتان بگیرید .

انواع رنگ های نقاشی ساختمانی

رنگ های ساختمانی در دو نوع کلی در نقاشی ساختمان موجود هستند.دسته اول رنگ های معمولی هستند که از گذشته های بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفته اند مانند رنگ های پلاستیک و روغنی که البته با پیشرفت علوم امروزه این رنگ ها در کیفیتی بسیار بالاتر عرضه می شوند.و همچنین رنگ های اکریلیک که از رنگ های پرطرفدار در کشورهای پیشرفته محسوب می شود.

رنگ روغنی : رنگ روغنی براق ،رنگ روغنی مات،رنگ روغنی نیمه مات

رنگ پلاستیک : رنگ نیم پلاستیک ،رنگ تمام پلاستیک

رنگ اکریلیک : رنگ اکریلیک براق ،اکریلیک مات ، اکریلیک نیمه براق

دسته دوم از رنگ های ساختمانی،رنگ ها یا پوشش هایی هستند که اکثراٌ طرح دار بوده و برای رقابت با کاغذ دیواری ها پا به عرضه ی نقاشی ساختمان گذاشته اند.پوشش های سلولزی بلکا معمولی و ابریشمی از پوشش های دوستداشتنی در نقاشی ساختمان هستند که در تزیین دکوراسیون منزل و محل کار بسیار جذاب هستند.

از رنگ های کنیتکس به عنوان مقاوم ترین رنگ ها نام برده می شود اما به علت سختی تعویض رنگ کنیتکس چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند.رنگ های کنیتکس تنوع خوبی در رنگ ها داشته و بسیار مقاوم هستند اما در هنگام تعویض رنگ باید مواد کنیتکس از دیوار کنده شود که کاری سخت و زمانبر است.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

تمامی کارهای اجرایی این شرکت با ضمانت اجرایی و در زمان مشخص طبق قرار داد اجرا می شود .

 گروه ساختمانی نقاشی لوکس با استادکاران با تجربه و دارای کارت مهارتی از سازمان فنی و حرفه ای نقاشی داخلی و خارجی ساختمان و تعمیرات ساختمان شما را با قیمت ارزان و در اسرع وقت به انجام می رساند پس با ما تماس بگیرید .