اجرای انواع خدمات نقاشی ساختمان با جدید ترین متد ها و طرح های روز با کیفیت بالا و تضمینی توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس در منطقه اوین

نقاشی ساختمان مدرن در حصار اوین

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ی کار نقاشی ساختمان توانسته با احترام به حقوق مشتریانش در سالها مشتریان ثابت خود را حفظ کرده و با کارهای اجرایی درجه یک زیبایی شگفت انگیزی برایتان بسازد شما همشهریان عزیز می توانید با تماس با ما وپس از بازدید رایگان از ساختمان توسط مجربترین استادکاران ما و کسب اطلاعات کافی برای کاهش هزینه ی نقاشی ساختمانتان در صورت تمایل نقاشی ساختمانتان را به ما بسپارید .

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با شعار کسب درآمد حلال و احترام به حقوق مشتریانش در تمام ساعات روز آماده ی خدمات رسانی به شما می باشد .

رنگ ها در انواع قابل شستشو و غیر قابل شستشو و رنگ های معمولی و بافت دار با تنوع بی شمار تولید شده اند که می توان بسته به مقاومت و کیفیت مورد نظر از هر یک از آنها در قسمت مورد نظر از ساختمان بهره برد. رنگ اکریلیک و روغنی از رنگ های ضد آب و مقاوم هستند که از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند اما قیمت گران رنگ های اکریلیک با کیفیت موجب شده است مزایای آن کم رنگ شده و مشتریان علاقمند به استفاده از رنگ های روغنی که قیمت مناسب تری داشته و کیفیت ممتازی دارند ،باشند.

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 
و اما مشتریانی که انواع رنگ های طرح دار را می پسندند امروزه انتخاب های زیبا و متنوعی دارند که با رنگ های بافت دار و لوازم مناسب برای طرح دار کردن رنگ مورد استفاده ،قابل اجرا هستند .اگر شما نقاشی ساختمان را با طرح های کاغذ دیواری می پسندید فقط کافیست با کارشناس این گروه ساختمانی مشورت فرمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

نقاشی ساختمان در تبریز

قیمت نقاشی ساختمان در اوین

تعیین قیمت ثابت برای نقاشی ساختمان کاری مشکل و تقریباً غیر ممکن است مگر اینکه تمام نکات در زمینه ی تعییین قیمت در نظر گرفته شده و براورد شود .در زیر چند نکته ی مهم در رابطه با تعیین قیمت اشاره می کنیم :

  1. نوع کار درخواستی از درجه یک تا سه
  2. نوع رنگ انتخابی و قیمت آن
  3. زمان مورد نیاز برای انجام کار
  4. لوازم مورد نیاز برای اجرای کار
  5. سبک انتخابی مدرن یا سنتی
  6. میزان زیر کاری مورد نیاز برای کار
  7. کار روی دیوار رنگ شده یا گچی یا سیمانی و … باشد در میزان قیمت موثر است
  8. کار با چه نوع ابزاری باشد برای مثال قلمو یا غلطک
  9. میزان خرابی کار
  10. قیمت در ساختمان نوع ساز با ساختمان های رنگ شده متفاوت است

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

بعد از تمام نکات گفته شده و قیمت ثابتی که در صفحه ی قیمت ها ذکر شده قیمت نهایی پس از توافق دو طرفه مابین شرکت و مشتری تعیین می شود .

ارزان ترین و با کیفیت ترین نقاشی ساختمان را از ما بخواهید .

نقاشی ساختمان در شهرک چیتگر شمالی

کارهای اجرایی در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس

رنگ روغنی _رنگ پلاستیک _ اکریلیک _ رنگ نما _ بلکا _ پتینه _ سیلر و کیلر _کنیتکس _ رنگ ترک – انواع رنگ های عایق – رنگ های ضد آب استخری – رنگ آمیزی با انواع غلطک های ساده و طرح دار _شابلون _ پمپ و پیستوله _ رنگ آمیزی مدرن و سه بعدی و …

گچ کاری – کاشی کاری – جوشکاری – نصب کاغذ دیواری – نصب پارکت لمینت با ضمانت شش تا دو سال

انواع تعمیرات جزئی و کلی ساختمان در این شرکت با قیمت مناسب و اسرع وقت اجرا خواهد شد .

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه