رنگ های روغنی انواع رنگ های بسیار مقاوم هستند که می توان از این رنگ ها در تمام نقاط داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. یکی از رنگ های روغنی بسیار با کیفیت و برند معتبر از رنگ های ایرانی رنگ روغنی سحر است که سالیان طولانی به دست شرکت ایرانی تولید می شود و در سراسر دنیا نیز مورد تأیید است در کشور ایران نیز نقاشی ساختمان با رنگ روغنی سحر از بالاترین انتخاب در میان دیگر رنگ ها برخوردار است .

رنگ روغنی سحر در انواع براق و نیمه مات و مات تولید می شود و قیمت بالایی دارد و می تواند تا سالها کیفیت خود را حفظ کند و البته قابل ذکر است که امروزه رنگ های با کیفیت زیادی تولید شده اند اما رنگ روغنی سحر به علت قدمت و برند معتبر همچنان مورد توجه مشتریان می باشد .

 

لینک های مفید:
رنگ پلی استر درب چوبی

 

مشتریان اگر نقاشی ساختمان باکیفیت ولی ارزان تر از رنگ های سحر می خواهند پیشنهاد ما اعتماد شما به استادکاران این شرکت است تا از رنگ های کمتر شناخته شده ولی باکیفیت موجود در بازار برای کمتر شدن هزینه ی نقاشی استفاده کنند .

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی سحر

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی به چند علت مورد پسند مشتریان است که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد :

خصوصیات رنگ روغنی

فواید رنگ روغنی
  • رنگ های روغنی قابل شستشو هستند
  • رنگ های روغنی عمر مفید طولانی دارند
  • رنگ های روغنی قابل تمیز کردن بوده و اکثر لک های ایجاد شده به راحتی قابل تمیز کردن از روی سطوح رنگ روغنی هستند
معایب رنگ های روغنی
  • سرعت اجرایی این رنگ ها بسیار کند است
  • رنگ های روغنی به راحتی خشک نمی شوند و نیاز به زمان دارند
  • رنگ های روغنی بوی نامطبوعی دارند که می تواند موجب مسمومیت در نقاط بسته شود و این بو تا مدتها پس از خشک شدن رنگ باقی می ماند
  • قیمت رنگ های روغنی سحر بسیار بالا است
  • هزینه ی نقاشی ساختمان با رنگ روغنی به علت زمانبر بودن بالا است

 

رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغنی سحر

رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغنی با وجود تمامی معایب گفته شده در بالا به علت عمر طولانی و کیفیت مورد تأیید استادکاران نقاش بوده اما استفاده از رنگ روغنی سحر زیاد پیشنهاد نمی شود چون علت گرانی این محصول در مقایسه با رنگ های روغنی با کیفیت و استاندارد دیگر فقط شناخته شده بودن این محصول است اما انتخاب با مشتری می باشد .

قیمت رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغنی

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

قابل ذکر است قیمت های گفته شده با احتساب تمامی هزینه ها ی تهیه رنگ و دیگر مواد و ابزار بوده و هزینه ی دیگری برای مشتری در بر ندارد .