اجرای انواع خدمات نقاشی ساختمان با طرح های به روز و کیفیت بالا به صورت تضمین شده توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس در منطقه جمشیدیه
جمشیدیه یکی از مناطق زیبای تهران است که با داشتن ساختمان هایی شیک و زیبا نیار به نقاشی ساختمانی مدرن و با کیفیت برای حفظ زیبایی خود دارد . گروه ساختمانی نقاشی لوکس نقاشی ساختمان در منطقه پارک وی را با لوکس ترین و مدرن ترین کارهای درجه یک خود را با مواد اولیه و ابزار درجه یک و استادکاران خبره به شما عرضه می دارد .

اگر داشتن خانه ای زیبا برایتان مهم است و کیفیت و زیبایی کار را می پسندید باید به دنبال شرکت هایی باشید که بتواند این تقاضاهای شما را اجابت کند گروه ساختمانی ما با اعتماد به کارهای اجرایی با استادکاران دوره دیده و خبره ی خود آماده است تا بهترین کارهای نقاشی ساختمان را با ابزار و مواد درجه یک با قیمت منصفانه برای شما اجرا نماید .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان با رنگ سحر

زمانبندی در کار نقاشی ساختمان

یکی از کارهای مهم در این شرکت رضایت مشتری است در این رابطه اجرای کار در زمان مشخص و با برنامه ریزی دقیق از تعهدات ما می باشد .

در بیشتر مواقع برای هر یک از مشتریان پیش آمده که در عین اینکه کاری درجه یک می خواسته اند اما اجرای کار در زمان محدود برایشان بسیار حائز اهمیت بوده ، استادکاران ما پس از شنیدن نوع کار درخواستی شما حداقل و حد اکثر زمان مورد نیاز برای اجرای کار را بررسی کرده و تلاش خواهند کرد کار مورد نظر شما را در زمان مشخص تحویل دهند.

اما به این نکته اساسی نیز توجه داشته باشید که اگر استادکار به شما اعلام می کند کار درخواستی شما نمی تواند در زمان مورد نظرتان با کیفیت درجه یک صورت بپزید ، تمام جوانب را بررسی کرده و توجه به نظر استادکار به نفع شما است .

ویژگی های رنگ جوتن

انواع رنگ های کنیتکس

  • کنیتکس روغنی
  • کنیتکس پلاستیک
  • کنیتکس اکرولیک

مشخصات رنگ کنیتکس روغنی: رنگ های کنیتکس روغنی با حلال بنزین تولید شده و فقط تا هنگام خشک شدن باید مراقب بود که دیوار دچار حریق نشود اماپس از خشک شدن دیگر خطری وجود ندارد این نوع از کنیتکس بسیار مقاوم بوده و کاملاً ضد آب می باشند و از نمای بسیار زیبایی برخوردارند .

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

مشخصات رنگ کنیتکس پلاستیک: رنگ های کنیتکس پلاستیک با حلال آب ،برعکس رنگ های کنیتکس روغنی ضد آب نیست و بهتر است برای نقاطی که در معرض رطوبت و آب است به هیچ عنوان استفاده نشود از مزایای این رنگ می توان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد البته قابل ذکر است مقاومت بالا در برابر ضربه – ارتجاعی بودن و ضد حریق بودن از مزایای این رنگ است .

 

مشخصات رنگ کنیتکس اکرولیک:   رنگ های کنیتکس اکرولیک مانند خود رنگ اکرولیک مشخصاتی مابین رنگ های کنیتکس روغنی و پلاستیک دارند حلال این رنگ ها آب بوده و با سرعت خشک شدن بالا و همچنین قابل شستشو بودن این رنگ آن را حتی برای نمای ساختمان نیز مناسب کرده است همچنین استفاده در داخل ساختمان نیز به راحتی امکان پذیر است و ممانعتی ندارد .

این رنگ ها قابل اجرا برروی هر نوع سطوحی می باشد و در رنگ بندی بسیار متنوع موجود هستند .

کلیه ی کارهای اجرایی در این شرکت با درجه کیفیت ممتاز دارای ضمانت شش تا یکساله بوده و ما آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان می باشیم .

نقاشی ساختمان در گیلاوند