یکی از بهترین روش ها در زیبا سازی منزل شما رنگ آمیزی است تا دکوراسیون شما تغییر یافته و خانه ای شیک داشته باشید ولی نقاشی ساختمان نیز اگر به درستی انجام نشود ممکن است نه تنها موجب زیبایی منزلتان نشود بلکه محیطی خسته کننده برایتان ایجاد کند . استفاده از رنگ سفید در هر نوع ساختمان و اتاقی می تواند آرامش بخش باشد ولی اگر می خواهید از دیگر رنگ ها استفاده کنید حتماً نکاتی ظریف را در نظر بگیرید .

  • مساحت اتاق
  • طویل یا عریض بودن اتاق
  • کوتاه یا بلند بودن سقف اتاق
  • کاربرد اتاق
  • روحیات خودتان
  • میزان نور گیر بودن اتاق

نقاشی ساختمان در تهران

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

یکی از بهترین رنگ های موجود  در بازار رنگ روغنی است که در سه نوع مات ،نیمه مات و براق و در رنگ های بسیار متنوع موجود است و با ترکیب رنگ ها می توان هزاران رنگ متنوع و دوست داشتنی ساخت . رنگ های روغنی دوام و کیفیت بالایی دارند .رنگ روغنی مات اصلاً نور را منعکس نمی کند و قابلیت شستشوی آن کمتر از رنگ روغنی نیمه مات و براق است .رنگ روغنی نیمه مات برای رنگ آمیزی دیوار ها بسیار مناسب است و به مقدار کمی نور را منعکس می کند و می توان میزان براقیت یا ماتی آن را با ترکیب دو رنگ مات و براق تنظیم کرد .رنگ روغنی نیمه مات قابلیت شستشوی متوسطی دارد. رنگ روغنی براق با قابلیت شستشوی صد درصدی رنگی بسیار مقاوم است اما به علت انعکاس نور زیادی که دارد برای رنگ آمیزی دیوار ها مناسب نبوده و از این رنگ برای رنگ آمیزی درب و پنجره های چوبی و فلزی استفاده می شود.

حلال رنگ روغنی بنزین بوده و بوی بسیار نامطبوعی دارد و تولید گازهای سمی می کند و موجب آلودگی محیط زیست می شود از این رو استفاده از این رنگ در کشورهای پیشرفته منسوخ شده است اما در کشور ما به علت مناسب بودن قیمت این رنگ نسبت به رنگ اکریلیک و همچنین بالاتر بودن کیفیت آن همچنان بسیار مورد توجه استادکاران و مشتریان است.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک با حلال آب رنگی نستاً ارزان و از سرعت اجرایی بسیار بالایی برخوردار است این رنگ در مقابل رطوبت مقاوم نبوده به همین سبب در نمای بیرونی ساختمان قابل اجرا نیستند . رنگ پلاستیک برای اتاق هایی که رفت و آمد در آن کم است بسیار مناسب و بصرفه می باشد .استفاده از رنگ پلاستیک بیشتر برای سقف ها کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و رنگ ثابتی دارد .انواع رنگ تمام  پلاستیک نسبت به رنگ نیم پلاستیک با دوام تر است اما به علت قیمت بالاتر رنگ های تمام پلاستیک استفاده از آن بصرفه نیست.

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

نقاشی ساختمان در کرج شهر قدس

نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگ های اکریلیک بی بو بوده و بسیار مقاوم تر از رنگ های پلاستیک در برابر رطوبت هستند و می توان از انواع با کیفیت آنها در نمای ساختمان نیز استفاده کرد .حلال رنگ اکریلیک آب است و تولید گازسمی نمی کند به همین علت از این رنگ در کشورهای پشرفته به صورت گسترده ای استفاده می شود. رنگ های اکریلیک با اینکه حلال آب دارند اما قابل شستشو هستند البته در انتخاب  برند این رنگ ها باید دقت کرد چون برخی رنگ های اکریلیک داخلی قابلیت شستشو و پوشش دهی پایینی دارند به همین دلیل به مشتریانی که با قیمت مناست رنگ آمیزی بسیار باکیفیت می خواهند،پیشنهاد مشتریان استفاده از رنگ های روغنی مات یا نیمه مات است.

انواع دیوار پوش ها

انواع دیوارپوش ها مانند بلکا – کنیتکس و … نیز دیوارپوش های بسیار زیبایی هستند که در نقاشی ساختمان از طرفداران بی شماری برخوردارند و می توانند دکوراتیو شیک و بی نظیری برایتان ایجاد کنند .

شرکت نقاشی لوکس با سابقه ای چندین ساله در کار نقاشی ساختمان انواع نقاشی ساختمان مدرن و سنتی با بهترین مواد و لوازم را در اسرع وقت برایتان اجرا می کند .

نقاشی ساختمان در گیلان