گروه نقاشی ساختمان لوکس بعد از کسب دوره ای موفق در تهران حالا با گسترش استان های تحت پوشش خود نقاشی ساختمان در کیش را آغار کرده است. گروه نقاشی لوکس با تکیه بر تیم مجرب خود در تمامی بخش های رنگ آمیزی نمای داخلی و بیرونی ساختمان با بهترین مواد اولیه و تضمین کیفیت توانسته مشتریان زیادی در استان های مختلف جذب کند .

رنگ آمیزی ساختمان در کیش

گروه نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

جزیره ی زیبای کیش سال به سال در حال پیشرفت بوده و نیاز به اجرای کارهای نقاشی ساختمان مدرن و هارمونیک بسیار در آنجا احساس می شود و سبک کار مورد نیاز در این جزیزه متفاوت از نقاشی ساختمان در دیگر شهرهاست برای جلب رضایت مشتریان عزیز کیش شرکت گروه نقاشی لوکس آمادگی دارد کارهای جدید و زیبا خود را با کیفیت عالی و مقاوم در مقابل رطوبت زیاد این جزیزه ، به شما ارائه دهد در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

نقاشی نمای ساختمان

تزیین نمای ساختمان بسته به سلیقه یا دکور خاصی که در طراحی ساختمان صورت گرفته میتوان از سنگ یا رنگ استفاده کرد .

رنگ آمیزی نما با رنگ های مخصوص نما انجام میشود که از کیفیتی مناسب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و گرد قبار هستند که ما در زیر چند نمونه از این رنگ ها را نام میبریم

  • رنگ نمای جوتن
  • رنگ کینتکس
  • رنگ نما
  • رنگ نمای سیلیکونی

رنگ جوتن

رنگ جوتن محصولی وارداتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما با توجه به افزایش قیمت ها و شرایط کرونایی در حال حاضر واردات این محصول با مشکل مواجه است .

رنگ نمای ساده و سیلیکونی

رنگ نما در دو مدل ساده و سیلیکونی در بازار موجود است که فرق آن در ضد گرد و غبار بودن و مقاومت آن در برابر تغییرات آب و هوایی است که در واقع رنگ نمای سیلیکونی جدی ترین رقیب رنگ جوتن است .

رنگ کینتکس

در رنگ کینتکس از دانه های برای دادن نمای خاص استفاده میشود که به طور کلی به سه نوع تقسیم میشود

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

  • کینتکس دانه ریز
  • کینتکس دانه دانه متوسط
  • کینتکس دانه درشت

نقاشی نمای داخلی ساختمان در کیش

رنگ آمیزی نمای داخلی با جدیدترین طرح ها با بهترین کیفیت برای کسانی که به دنبال کیفیت و زیبایی هستند .

با پیشرفت ابزار آلات نقاشی به راحتی امروزه میتوان طرح های کاغذ دیواری را با استفاده از شابلون های خاص و یا غلطک های طرح دار پیاده سازی کرد .

البته نوعی به اسم پتینه کاری هم وجود دارد که پیاده سازی آن با استاد کارانی فوق مجرب است که طرح درخواستی شما را با هنر دستان خود خلق و روی دیوار و یا سقف پیاده سازی میکنند که کار بسیار دشوار و در عین حال زیبایی است .

نقاشی ساختمان در کیش

قیمت نقاشی ساختمان در کیش

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ابزار نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید رایگان، راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما ارائه بدهند، سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .