نقاشی ساده ساختمان با قیمت مناسب و کیفیت بالا در کمترین زمان توسط نقاشکاران ماهر با رنگ های روغنی و پلاستیک و اکریلیک بسته به انتخاب شما .

دلایل سادگی نقاشی از نظر عامه

در واقع کسانی که به دنبال نقاشی ساختمان ساده میگردند دو دسته هستند یا اشخاصی که ساده را در قالب طرح های نقاشی ساختمان عنوان میکنند و منظور از ساده برایشان طرح ساده است که نیاز به درست کردن رنگ خاصی ندارد یا طرح های کاغذ دیواری و پتینه کاری و رنگ آمیزی چوب در آن کار نیست .

دسته دوم اشخاصی هستند که منظور از نقاشی ساختمان ساده را در این میدانند که کار نیاز به زیر سازی نداشته و نمیخواهند پول زیادی برای کار خرج کنند و در واقع میخواهند صرفا کار هر چه سریع تر با سرعت انجام و تحویل داده شود . که مجموعه ما در هر دو صورت کار را به خواسته مشتری و با قیمت مناسب و سریع و با کیفیت تحویل میدهد .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

نقاشی ساده از نظر مجریان

  • از نظر مجریان و کارشناسان کار ساده آن کاری است که نیاز به ابزار و وسایل خاصی از قبیل تخته و داربست و  پمپ و پیستوله و هیچ دستگاهی جهت اجرا نباشد
  • و یک نقاش کار نمیمه ماهر بتواند طرح را اجرا کند یعنی در طرح انتخابی هیچ سختی نباشد که نیاز به مهارت بالا و استاد کار بخواهد
  • ور در آخر کاری که زیر کاری یا نیاز نداشته باشد یا با کمترین تعمیر ممکن بتوان رنگ آمیزی ساختمان را شروع کرد و مشکلاتی از قبیل گچ مردگی و موج دیوار و نم دیوار نداشته باشد .