اجرای جدیدترین متر ها و طرح های نقاشی ساختمان با کیفیت بالا و به صورت تضمینی توسط مجریان با تجربه گروه نقاشی لوکس در منطقه سعد آباد تهران

تهران شهری بسیار بزرگ و پرجمعیت است علت اینکه ما در این سایت به هر یک از مناطق و خیابان های اصلی شهر پرداخته ایم همین موضوع است تا خدمات رسانی منظم و گسترده ای به همشهریان عزیز ارائه دهیم .

رنگ های اکریلیک به علت نداشتن ترکیبات شیمیایی خطرناک و دوستدار محیط زیست بودن و همچنین مقاومت بالا در برابر رطوبت و شستشو مورد توجه قرار گرفته که البته استفاده از رنگ های اکریلیک متفرقه پیشنهاد نمی شود چون کیفیت مورد نیاز در این رنگ ها وجود ندارد اما قیمت گران رنگ های اکریلیک درجه یک کار با آن را سخت کرده است .

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان در یاسوج

قیمت نقاشی ساختمان در سعد آباد

نقاشی ساختمان با شرایط کار تعیین می شود و نمی تواند در دو کار یک قیمت داد برای مثال در ساختمانی که سطح کار گچی یا بتونی یا رنگ شده است قیمت ها متفاوت است و همچنین میزان زیر کاری مورد نیاز برای عیب گیری سطح بر قیمت کار نقاشی ساختمان تأثیر گذار است .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

نوع رنگ انتخابی و قیمت آن و همچنین سبک کار انتخابی و میزان زمان و لوازم مورد نیاز بر قیمت مؤثر است اما از همه ی اینها مهم تر قیمت توافقی است که استادکار ما با ارزیابی کار به شما اعلام می کند پس برای گرفتن قیمت نهایی اجازه دهید تا استادکار با بازدید رایگان از ساختان شما قیمت را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به این شرکت بسپارید .

کنیتکس

کارهای اجرایی در این گروه :

نقاشی ساختمان مدرن و سنتی : با انواع رنگ های روغنی – پلاستیک – اکریلیک – رنگ نما – استخر – مولتی کالر – سیلر و کیلر – کنیتکس – بلکا – پتینه – نقاشی ساختمان با طرح های پتینه – شابلون – کاغذ دیواری – سه بعدی – غلطک ساده و طرح دار و …

کارهای خدماتی ساختمان : جوشکاری – گچ کاری – نصب کاغذ دیواری – کاشی کاری و انواع تعمیرات ،نوسازی و بازسازی ساختمان

تمامی کارهای اجرایی در این گروه با استادکاران مجرب و دوره دیده با بهترین مواد اجرا شده و با ضمانت شش تا دو سال بسته به شرایط و نوع کار می باشد . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.