نقاشی ساختمان

گروه ساختمانی نقاشی لوکس ارادئه دهنده ی جدید ترین و مدرن ترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان نوعی رنگ بسیار زیبا و با کیفیت با طرح بسیار جذاب را به شما معرفی می کند که در سایت های مختلف توضیحات نسبتاً کاملی در رابطه با چگونگی رنگ آمیزی با این نوع رنگ آموزش داده شده است .

نقاشی ساختمان طرح ترک با طرحی شبه به ترک های ریز ایجاد شده بر روی گل خشک شده نمایی جالب به محیط می دهد و در چندین رنگ متنوع در بازار موجود است و می تواند هارمونی شیک و دوستداشتنی برای شما ایجاد کند و با یک چیدمان زیبا اتاقی شگفت انگیز داشت .

این نوع از رنگ ها نیاز به آستر ندارند چون پوشش خوبی بر روی سطح ایجاد می کنند پس از سرعت اجرایی بالاتری نسبت به دیگر رنگ ها دارند و می توانند تا سالها کیفیت  و زیبایی خود را حفظ کنند .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان طرح ترک

نقاشی ساختمان در کمالشهر کرج

مزایای رنگ های ترک

  • رنگ های ترک با کیفیتی فوق العاده با دو سیستم کوره ای و هوا خشک طراحی شده
  • قابل ترمیم در صدمات احتمالی بدونه نیاز به رنگ آمیزی کل کار
  • قابل اجرا بر روی هر نوع سطحی مانند سطوح پلاستیکی و …
  • بدون نیاز به آستر
  • قابل استفاده با ابزار های مختلف مانند : قلمو -کاردک -پمپ و …

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

قیمت نقاشی ساختمان طرح ترک

غیر از قیمت کلی که در صفحه مربوط به قیمت ها درج شده قیمت نهایی نقاشی ساختمان در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس پس از بازدید رایگان از کار قیمتی توافقی بوده و بسته به شرایط می تواند متفاوت باشد در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید .

 

چند نمونه از نقاشی ساختمان طرح ترک

 

در سالهای گذشته با ورود کاغذ دیواری به بازار دیوار پوش ها به علت تنوع طرح های آن بسیار مورد توجه قرار گرفت به همین دلیل کارشناسان رنگ های ساختمانی شروع به ایجاد طرح هایی برای رونق نقاشی ساختمان کردند یکی از رنگ های بسیار جذاب که مورد توجه قرار گرفت رنگ های ترک بود این رنگ ها طرحی مشابه با کاغذ دیواری داشته و می توانند در تک دیوار ها ، دیوار های پشت تلویزیون ، دیوارهای راهپله ها و حتی مکان های اداری و تجاری قابل اجرا است .

 

نقاشی ساختمان طرح دار با انواع طرح های ترک ، غلطک های طرح دار ، شابلون های آماده و دست ساز و همچنین نقاشی ساختمان سه بعدی و … توانسته اند جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری ها باشند .