اجرای تمامی خدمات نقاشی ساختمان در غرب تهران با کیفیت تضمینی و اجرای جدیدترین طرح ها و متد های نقاشی ساختمان توسط مجریان مجرب نقاشی لوکس با بیش از 40 سال سابقه در خدمات رنگ آمیزی ساختمان. جهت استعلام قیمت و یا درخواست بازدید رایگان میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان در غرب تهران در سالهای اخیر به علت افزایش ساخت و ساز و گسترش شهر تهران در دهه اخیر از غرب تهران و چیتگر بسیار افزایش داشته و میتوان گفت که به علت افزایش ساخت و ساز تمام کار های تاسیساتی اعم از نقاشی ساختمان نسبت به سایر مناطق تهران بازار خوبی را تجربه کرده و حتی افزایش قیمت بیشتری را نیز تجربه کرده که برای مثال میتوان به منطقه چیتگر اشاره کرد که ساخت ساز های بسیاری در زمینه های تجاری و اداری و مسکونی در این منطقه صورت گرفته است .

تهران بر خلاف دیگر استان ها که به راحتی میشود مسیر های شرق و غربشان را طی کرد بسیار بزرگ است و از همه مهمتر پر ترافیک و پر از طرح ها و محدودیت های مختلف ترافیکی به همین خاطر برای بسیاری از شرکت های خدماتی مانند نقاشی لوکس شاید سخت باید که صرفا از یک محل در تهران مجریان خود را به شرق و غرب و جنوب و شمال تهران ارسال کند پس برای راحت تر شدن این امر برای هر حرفه ای که در گروه ما و توسط مجریان ما انجام میشود

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

تقسیم بندی در بین نقاط تهران صورت گرفته تا کار را هم برای خود و هم برای مشتریان از لحاظ زمان رفت و آمد و هزینه های آن بهبود بخشیم.

خدمات نقاشی لوکس در غرب تهران

همانطور که گفته شد گروه نقاشی لوکس از مجریانی مجرب و با تجربه از کارکنان تاسیسات ساختمانی هستند و ما سالها تلاش کرده ایم تا بتوانیم این گروه مجرب را گرد هم آوریم تا بتوانیم در مجوعه خود تمام کار های تاسیساتی ساختمانی را با بهترین کیفیت انجام دهیم که چند نمونه از خدمات مجموعه عبارتند از :

  • رنگ آمیزی داخل ساختمان
  • رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان
  • اجرای پتینه و میکروسگمنت
  • رنگ آمیزی تخصصی چوب

 

نقاشی ساختمان در غرب تهران

قیمت نقاشی ساختمان

ارائه قیمت در نقاشی ساختمان معمولا در کار های بزرگ به صورت متری است اما در کار های جزیی به صورت توافقی بین طرفین اما عوامل بسیاری وجود دارد که میتواند در قیمت تاثیر گذار باشد .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

که در زیر به چند نمونه از عوامل تاثیر گذار در قیمت نقاشی ساختمان اشاره خواهیم کرد .

  1. برند رنگ و محصولات درخواستی
  2. نوساز بودن بنا
  3. تعداد درب های و سازه های چوبی درون ساختمان
  4. زمان
  5. لوازم مورد نیاز برای کار درخواستی (مانند داربست و …..)

نقاشی ساختمان در غرب تهران

نقاشی ساختمان در غرب تهران

کیفیت و برند رنگ ها در نقاشی ساختمان چه نقشی دارند :

یکی از سوالات مهم و اساسی در نقاشی ساختمان این سوال است که برند رنگ های مصرفی می تواند در کیفیت کار نهایی تأثیر گذار باشد یا خیر ؟ شاید اولین جواب منتقی برای این سوال این باشد که بله برند های معروف، رنگ های خوب و با کیفیت و در کیفیت کار بسیار مؤثر هستند

اما باید توضیحی بسیار مهم به این جواب اضافه شود، رنگ های با برند معروف در طی سالیان معروفیت کسب کرده و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده در حالی که رنگ های کمتر شناخته شده و بسیار با کیفیت دیگری نیز امروزه تولید می شوند که فقط به علت شناخت کمتر مشتریان و برخی استادکاران در رابطه با این رنگ ها سبب شده تا مورد توجه قرار نگیرند .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در انجام کارهای نقاشی و نمونه کارهای بسیار فراوان در اکثر نقاط تهران و شهرستان ها برای جلب رضایت مشتریان و کاهش هزینه با تلاشی بی وقفه به شما رنگ های کمتر شناخته شده ولی بسیار با کیفیت را معرفی کرده و کارهای اجرایی خود را با ضمانت شش تا دو ساله به شما تحویل می دهد تمام تلاش شرکت ما رضایت مشتریان و حفظ مشتریان است تا مشتریان با هزینه ی کم کاری زیبا و با کیفیت داشته باشند .

نقاشی ساختمان در غرب تهران

نقاشی ساختمان در غرب تهران

 

رنگ های مورد استفاده در نمای داخلی

رنگ های روغنی

رنگ روغنی یکی از زنگ های پر طرفدار در میان انواع رنگ های مورد استفاده در نمای داخلی خانه است که میتوان در دیوار ها و چارچوب درب ها از آن استفاده کرد معمولا اگر هوا در جریان باشد ۳ روز زمان لازم دارد تا کامل خشک شود

رنگ اکریلیک

رنگ بر پایه آب که غیر قابل شست و شو میباشد ولی بوی نامطبوع ندارد و نسبت به رنگ روغنی زمانی کمتری برای خشک شدن نیاز دارد.

این رنگ خود دارای مادر رنگ های مختلف است تا نقاس بتواند رنگ مورد را از لحاظ رنگ بندی درست کند.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک رنگی است بر پایه آب و معمولا تمامی تولید کنندگان در دو نوع نیمه پلاستیک و تمام پلاستیک این رنگ را تولید میکنند و تقریبا تمامی برند ها نو نیمه پلاستیک آن را در دو کیفیت درجه یک و دو تولید میکنند