نقاشی ساختمان قابل شست و شو چگونه است ؟

در نقاشی ساختمان اگر قصد رنگ آمیزی نقاطی از منزلتان را دارید که در معرض رطوبت و یا کثیفی است استفاده از نقاشی ساختمان قابل شست و شو از ضروریات محسوب می شود .

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و کنیتکس روغنی و اکریلیک با برند معتبر از جمله رنگ آمیزی های قابل شست وشو است و شما می توانید به راحتی دیوار را تمیز کنید .

در برخی از نقاط کشورمان شرجی هوا زیاد است و استفاده از رنگ روغنی براق موجب تعرق دیوار می شود پی به غیر از توجه به نکته ی بالا در مورد میزان رفت و آمد در یک مکان باید به وضعیت آب و هوایی منطقه نیز توجه کرد تا در کنار زیبایی منزلمان کیفیت و دوام کار را نیز در نظر گرفته باشیم .

رنگ های روغنی در انواع رنگ های روغنی براق – رنگ های روغنی نیمه مات و رنگ های روغنی مات موجود هستند که برای مناطق با شرجی بالا مانند شهر بندر عباس استفاده از انواع رنگ های روغنی نیمه مات و مات پیشنهاد می شود .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

رنگ های روغنی براق از کیفیت بسیار بالا تری نسبت به رنگ های روغنی نیمه مات و مات برخوردارند اما در کنار دوام بالا و عمر طولانی معایبی هم دارند که در ذیل به اختصار به آنها می پردازیم .

  • در نقاشی ساختمان با رنگ روغنی براق تمامی عیوب گچ کاری دیواری مشخص شده و زیبایی کار را از بین می برد
  • اگر قصد اجرای رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغنی بر روی دیوار های با عیوب زیاد را داشته باشید باید زیر کاری بیشتری انجام شود
  • اگر رنگ قبلی دیوار شما تیره باشد و قصد انجام رنگ روشن بر روی آن را داشته باشید بخصوص رنگ روغنی براق روشن باید چندین دست رنگ به دیوار زده شود تا رنگ تیره ی قبلی پوشانده شود
  • رنگ روغنی براق سرعت اجرایی بسیار کندی دارد چون به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد

رنگ روغنی براق می تواند بهترین انتخاب برای نقاشی ساختمان قابل شست و شو باشد اما قبل از انتخاب به نکات بالا توجه فرمایید و اگر هر کدام از این مشکلات را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع دیگر رنگ های روغنی و سپس دیگر رنگ ها است .