نقاشی ساختمان در اندیمشک

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در اندیمشک

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در سعد آباد تهران

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

رنگ مناسب برای اتاق های مختلف

انتخاب مناسب ترین تن رنگ برای هر اتاقی باید با روانشناسی رنگ ها منطبق باشد .رنگ ها از نظر روانشناسی به سه دسته کلی تقسیم شده اند رنگ های سرد ،رنگ های گرم و رنگ های خنثی ،که هر یک از این رنگ ها از نظر روانشناسی القاء کننده حسی متفاوت در افراد می شوند پس اهمیت دادن به این مطلب می تواند در ایجاد حس های دلنشین در هر اتاقی کمک شایانی کند.

رنگ های گرم مانند رنگ قرمز ،نارنجی و زرد القاء کننده ی حس انرژی بخشی و شادی آفرینی شده و همچنین رنگ زرد در تقویت حافظه و تمرکز می تواند کمک شایانی به افراد بخصوص در کودکان کند.رنگ قرمز در افزایش اشتها مؤثر بوده و برای اتاق پذیرایی انتخابی جذاب است که البته بهتر است در ترکیب با رنگ های ملایم تر استفاده شود.

رنگ های سرد مانند رنگ آبی و بنفش از رنگ های سرد هستند که القاء کننده ی آرامش و کاهش اشتها می باشند این عوامل موجب شده تا استفاده از این رنگ ها برای اتاق خوب و دیوار های اطراف تخت خواب و حتی سرویس خواب انتخابی بسیار مناسب بوده و خوابی دلچسب به همراه داشته باشد بخصوص برای کودکان پرانرژی و کم خواب استفاده از این رنگ ها مناسب تر خواهد بود.

رنگ های خنثی از رنگ های آرامش بخش بوده و حسی متفاوت از رنگ های گرم و سرد دارند و شاید بتوان گفت حسی ایجاد نمی کنند اما در واقع این رنگ ها مانند رنگ سفید و شیری برای افرادی که خیلی زود دجار تکرار زدگی می شوند و روحیه ای حساس دارند انتخابی مناسب و منطقی بوده و می توانند در مدت زمان بسیار طولانی این رنگ ها را در دکوراسیون استفاده کنند و حس آرامش داشته باشند .قابل توجه است که استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون و در نقاشی ساختمان از طرفداران بیشتری نسبت به رنگ های گرم و سرد دارند.

گچ کاری ساختمان