شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با نقاشی ساختمان  تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

رنگ آمیزی سطوح مختلف نیاز به مهارت های خاص خود را دارد برای مثال رنگ آمیزی چوب با فلز و یا سطوح بتی یا گچی متفاوت است .رنگ آمیزی چوب با رنگ های مخصوص مانند پلی استر و پلی ارتان از بهترین رنگ های مناسب برای چوب هستند و انواع رنگ های ضد آب مانند رنگ های روغنی برای رنگ آمیزی فلزات بسیار مناسب و کاربردی می باشند.

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح به دو دسته کلی تقسیم می شوند رنگ های معمولی و رنگ های بافت دار ،رنگ های معمولی که از رنگ های قدیمی در نقاشی ساختمان هستند کاربرد های بسیار فراوان داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند مانند رنگ های روغنی ،پلاستیک و اکریلیک ،رنگ های بافت دار بعد ها برای رقابت با کاغذ دیواری ها تولید شد تا مشتریانی که طرح های کاغذ دیواری را دوست دارند بتوانند از طریق رنگ های بافت دار به خواسته خود دست یابند آن هم با قیمت های بسیار پایین تر از انواع کاغذ دیواری ها از جمله رنگ های بافت دار مانند بلکا معمولی و بلکا ابریشمی ، مولتی کالر و …

نقاشی ساختمان در تهرانپارس ، حکیمیه

قیمت نقاشی ساختمان در قوچان

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان به سبک ساده

شاید به نظر برسد که هر چیز شیکی دوستداشتنی تر از چیزهای ساده است اما این مطلب در همه ی موارد صدق نمی کند برای مثال در نقاشی ساختمان همچنان ساده ترین نقاشی ها از طرفداران بیشتری برخوردارند شاید در ابتدای تولید و عرضه ی کاغذ دیواری ها این محصول به علت طرح و نقش بی نظیرش مورد توجه قرار گرفت اما واقعیت این است که طرح های تکراری خیلی زود افراد را دچار تکرار زدگی می کنند در حالی که طرح های ساده هم قابل ست شدن با انواع سبک ها هستند وهم مدت زمان بیشتری قابل تحمل هستند.

نقاشی ساختمان ساده می تواند کاملاً ساده نباشد بلکه با استفاده از رنگ های بافت دار یا براق کمی بر جلوه ی نقاشی ساختمان افزوده و نقاشی ساختمان ساده ولی زیباتری داشت.

نقاشی ساختمان با سبک مدرن

در زندگی مدرن امروزی استفاده از سبک های مدرن جایگاهی ویژه پیدا کرده و در نقاشی ساختمان نیز استفاده از رنگ آمیزی مدرن برای این نوع از دکوراسیون ها امکان پذیر است.نقاشی ساختمان در کنار بستگی داشتن به جنس و نوع رنگ ها به سلایق و خلاقیت های استادکاران نیز بستگی دارد .اگر استادکار با تجربه و دوره دیده باشد می  تواند با ترکیب رنگ ها زیباترین رنگ آمیزی مدرن را برایتان اجرا نماید.

 

نقاشی ساختمان در ولنجک