اجرای تمامی خدمات نقاشی ساختمان با کیفیت تضمین شده و مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس در منطقه پارک وی

اگر داشتن خانه ای زیبا برایتان مهم است و کیفیت و زیبایی کار را می پسندید باید به دنبال شرکت هایی باشید که بتواند این تقاضاهای شما را اجابت کند شرکت ساختمانی ما با اعتماد به کارهای اجرایی با استادکاران دوره دیده و خبره ی خود آماده است تا بهترین کارهای نقاشی ساختمان را با ابزار و مواد درجه یک با قیمت منصفانه برای شما اجرا نماید .

نقاشی ساختمان در کرج شهر قدس

زمانبندی در کار نقاشی ساختمان

یکی از کارهای مهم در این شرکت رضایت مشتری است در این رابطه اجرای کار در زمان مشخص و با برنامه ریزی دقیق از تعهدات ما می باشد .

در بیشتر مواقع برای هر یک از مشتریان پیش آمده که در عین اینکه کاری درجه یک می خواسته اند اما اجرای کار در زمان محدود برایشان بسیار حائز اهمیت بوده ، استادکاران ما پس از شنیدن نوع کار درخواستی شما حداقل و حد اکثر زمان مورد نیاز برای اجرای کار را بررسی کرده و تلاش خواهند کرد کار مورد نظر شما را در زمان مشخص تحویل دهند اما به این نکته اساسی نیز توجه داشته باشید که اگر استادکار به شما اعلام می کند کار درخواستی شما نمی تواند در زمان مورد نظرتان با کیفیت درجه یک صورت بپزید ، تمام جوانب را بررسی کرده و توجه به نظر استادکار به نفع شما است .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

نقاشی ساختمان در آریاشهر کرجذ

کارهای اجرایی در گروه ساختمانی نقاشی لوکس

رنگ روغنی _رنگ پلاستیک _ اکریلیک _ رنگ نما _ بلکا _ پتینه _ سیلر و کیلر _کنیتکس _ رنگ آمیزی با انواع غلطک های ساده و طرح دار _شابلون _ پیستوله _ رنگ آمیزی مدرن و سه بعدی و…

انواع تعمیرات جزئی و کلی ساختمان در این شرکت با قیمت مناسب و اسرع وقت اجرا خواهد شد .

نقاشی ساختمان در گیلاوند

معرفی چند نمونه از رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با سیلر و کیلر

یکی دیگر از رنگ های مورد نیاز برای نقاشی ساختمان رنگ های سیلر و کیلر است این رنگ ها از دسته رنگ های بسیار شفاف ،لاکهای نیتروسلولوزی بوده  و در بیشتر موارد برای درب ها و لوازم چوبی کاربرد دارد .
انواع رنگ ها در نقاشی ساختمان

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

انواع رنگ ها در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با رنگ های اکریلیک

رنگ های اکریلیک از انواع رنگ های دوستدار محیط زیست می باشند که حلال آنها آب بوده و در ساختار آنها مواد شیمیایی نیست رنگ های اکریلیک بی بو بوده و می توان در عرض چند روز نقاشی ساختمان را به پایان رساند چون این رنگ ها سرعت خشک شدنشان بسیار بالا بوده و در دو تا چهارساعت کاملاٌ خشک می شوند .

رنگ کنیتکس در نقاشی ساختمان

رنگ های کنیتکس از جمله رنگ های بسیار مقاوم و کاربردی هستند که می توان از آنها برای نقاط مختلف منزل و حتی نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد. از ترکیبات رنگ های کنیتکس : انواع رزینهای الکیدی – اکسید تیتان – الیافهای مصنوعی در گرید های مختلف – پرلایت – حلالهای ویژه – بنتونیت – اکسید زنگ – و … رنگ های کنیتکس تک رنگ و چند رنگ در بافت های ریز و درشت موجود هستند .
انواع رنگ ها در نقاشی ساختمان
انواع رنگ ها در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با مولتی کالر

مولتی کالرنیز از رنگ های نسبتاٌ جدید به شمار می آیند از ویژگی های مهم در این خصوص که آن را بسیار محبوب کرده
است می تواند به این موارد اشاره کرد : خاصیت آنتی استاتیک – مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا و خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و آب

نقاشی ساختمان با بلکا

بلکا در نقاشی ساختمان چیست : بلکا پوشش های سلولوزی هستند که در دو نوع معمولی و ابریشمی موجود هستند این گروه از رنگ ها برای نقاطی مانند تک دیوار – دیوار پشت تلویزیون و مکان های اداری و تجاری و تفریحی و همچنین بیمارستان ها و هتل ها و مراکز تفریحی – ورزشی و…. استفاده کرد .

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگ های پلاستیک از اولین رنگ های تولید شده در صد ها سال پیش بودند اما امروزه چندان مورد توجه نیستند چون از کیفیت بسیار پایین برخوردار بوده و حتی اگر با دستمالی نمناک آن را تمیز کنید رنگ های روی دیوار پاک شده و رنگ زیرین نمایان می شود به همین علت استفاده از این رنگ برای نقاط پررفت و آمد به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود اما استفاده از این رنگ در سقف و نقاط غیر قابل دسترس بسیار به صرفه خواهد بود .

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

رنگ های روغنی که پس از رنگ پلاستیک تولید شده اند در سه نوع مات – نیمه مات و براق تولید شده اند این رنگ ها بر پایه ی رزین الکیدی و با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان تولید شده اند این رنگ ها از دیرتر از رنگ های اکریلیک و پلاستیک خشک شده و می تواند این رنگ را با انواع ابزاری مانند قلمو و پیستوله و غلطک اجرا کرد .

انواع رنگ ها در نقاشی ساختمان

این رنگ ها از رنگ های رایج در نقاشی ساختمان می باشند اما رنگ های دیگری نیز در بازار موجود هستند اما پیشنهاد صادقانه و راستین ما به شما استفاده از رنگ روغنی است چون با وجود تمامی تبلیغات هایی که در مورد رنگ های دیگر شده اما همچنان رنگ های روغنی در بالاترین حد کیفیت قرار گرفته و از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد و می توانید آن را کاملاٌ شستشو داده و تمیز کنید تا از زیبایی آن لذت ببرید .