اجرای جدیدتری طرح ها (دخترانه – پسرانه) برای رنگ آمیزی اتاق کودک با متد های روز توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس

رنگ آمیزی اتاق کودک – نقاشی ساختمان کودکانه ، مهمترین چیز هایی که ما در زندگی داریم خانواده و کودکانه ما هستند پس باید تمام تلاشمان را برای راحتی آنها انجام دهیم ، اتاق کودکمان مهمترین قیمت خانه است و باید به بهترین شکل نقاشی شود انتخاب رنگ مناسب برای کودک باید اول با در نظرگرفتن روحیات کودک باشد شما می توانید چند رنگ مناسب را به کمک استادکار انتخاب و بعد در اختیار کودک قرار دهیم تا رنگ مورد علاقه اش را انتخاب کند  ، اگر خود کودک رنگ اتاقش را انتخاب کند می تواند در اتاقش احساس شادی بیشتری کند .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

رنگ آمیزی اتاق کودک

نقاشی ساختمان کودکانه برای کودکان در سنین مختلف متفاوت است و می توان برای زیبایی بیشتر از طرح های سه بعدی در آخر کار استفاده شود و یا از غلطک های طرح دار با طرح های کودکانه نیز می توان استفاده کرد همچنین رنگامیزی با چند رنگ نیز حتماً کودک را مجذوب خود خواهد کرد .

رنگ آمیزی اتاق کودک پسرانه و دخترانه

رنگ های کودکانه به دو دسته ی رنگ های پسرانه و دخترانه تقسیم می شوند کودکان پسر از رنگ های آبی – قرمز – بنفش بیشتر استقبال می کنند و کودکان دختر از رنگ های صورتی – نارنجی و یاسی ، البته رنگ قرمز در دختران و پسران هر دو مورد پسند است .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

نقاشی ساختمان کودکانه

در رنک آمیزی اتاق کودک بهتر است از رنگ های روغنی استفاده شود تا بتوان دیوار را هر چند وقت یک بار تمیز کرد درست است که رنگ های روغنی دیر خشک می شوند و بوی آنها تا مدتی آزار دهنده است اما می توانید مدتی کودک را در اتاق دیگری اسکان دهید در عوض تا مدتی طولانی از رنگ شگفت انگیز و با کیفیت لذت ببرید .

مناسب ترین رنگ برای اتاق کودک

استفاده از رنگ اکریلیک هم خوب است اما واقعیت این است که کیفیت رنگ های روغنی در برابر قیمتشان بسیار مقرون به صرفه تر از رنگ های اکریلیک است که باید با پرداخت قیمت چند برابری برای رنگ های اکریلیک درجه یک ،کیفیتی در حد رنگ روغنی خواهید داشت .

اما رنگ های پلاستیک به هیچ وجه برای اتاق کودک پیشنهاد نمی شود .