شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

قیمت نقاشی ساختمان در اردبیل 

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این گروه ساختمانی پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما ارائه دهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

مشخصات انواع رنگ های ساختمانی

رنگ های ساختمانی در دو گروه کلی رنگ های معمولی و رنگ های بافت دار تولید و وارد بازار نقاشی ساختمان شده اند.رنگ های معمولی رنگ هایی هستند مانند رنگ های پلاستیک ،روغنی و اکریلیک این رنگ ها،سه دسته از رنگ های معمولی هستند که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرند .رنگ پلاستیک از قدیمی ترین رنگ های ساختمانی است که به علت غیر قابل شستشو بودن ،امروزه چندان مورد پسند نیستند و فقط به علت قیمت پایین این رنگ که در دو دسته رنگ های تمام پلاستیک و نیم پلاستیک تولید می شوند ،فقط در نقاط دور از دسترس مانند سقف ها و اتاق های کم رفت و آمد استفاده می شود.

رنگ های روغنی بعد از رنگ های پلاستیک تولید شدند چون قابلیت شستشو برای مشتریان و تولید کنندگان مهم بود پس رنگ های روغنی با قابلیت شستشوی بالا توانستند جایگاهی محکم در نقاشی ساختمان بیابند.امروزه استفاده از رنگ های روغنی به علت تولید گازهای سمی و حلال بنزین در کشورهای پشرفته منسوخ شده و جایگاه خود را به رنگ های اکریلیک  داده است .اما در کشور ما همچنان رنگ روغنی در صدر جدول استفاده در نقاشی ساختمان قرار دارد.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

رنگ های اکریلیک از رنگ های جدید در نقاشی ساختمان محسوب می شوند این رنگ ها که حلالشان آب است در کنار جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست قابلیت شستشو نیز داشته و در کنار چندین مزایای دیگرمانند : بدون بو بودن ،سرعت اجرایی بالا و … ، از برترین رنگ های ساختمانی در کشور های پیشرفته هستند اما چون رنگ های اکریلیک در ایران پوشانندگی و قابلیت شستشوی پایین تری نسبت به رنگ های روغنی دارند نتوانسته اند جایگاه خود را بیابند و همچنان رنگ های روغنی بسیار مورد توجه و پسند ایرانیان قرار دارند.

رنگ های بافت دار بعد از تولید کاغذ دیواری ها وارد بازار نقاشی ساختمان شدند تا جایگاه محکم نقاشی ساختمان توسط طرح های متنوع کاغذ دیواری ها به خطر نیفتد . تولید کنندگان رنگ ها و مواد ساختمانی پوشش های طرح دار را با خلاقیت تولید و وارد بازار نقاشی ساختمان کردند.رنگ های بافت دار امروزه پر طرفدار تر از کاغذ دیواری ها هستند چون قیمت آنها بسیار پایین تر بوده اما تنوع طرح در این پوشش ها بسیار جذاب است.