اجرای رنگ های مقاوم در برابر آب و نور خورشید با کیفیت تضمینی برای نمای داخلی و خارجی و چوب توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس با قیمت مناسب

نقاشی ساختمان بهترین و کارآمدترین روش در تزئین و زیبا سازی ساختمان ها محسوب می شود و با وجودی که شاید کاغذ دیواری ها شیک تر به نظر برسند اما همچنان نقاشی ساختمان در بالاترین سطح مورد انتخاب مشتریان قرار می گیرد اما علت این امر چیست ؟شاید قاطع ترین جوابی که بتوان یه این سؤال داد ارزان تر بودن نقاشی ساختمان نسبت به کاغذ دیواری ها است .پاسخ های دیگری نیز به این سؤال وجود دارد مانند راحتی و کم هزینه تر بودن نقاشی ساختمان در هنگام تعویض رنگ در صورتی که کاغذ دیواری ها پس از کنده شدن از دیوار هزینه ی مضاعفی ایجاد می کنند.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

چگونه در نقاشی ساختمان رنگ های مقاوم را بشناسیم؟

اگر جنس رنگ های ساختمانی در نقاشی ساختمان به درستی انتخاب شوند تا مدت های طولانی کیفیت و زیبایی خود را حفظ کرده و در صرفه جویی در هزینه کمک شایانی خواهند کرد .همان طور که می دانید رنگ ها به طور کلی به دو دسته ی رنگ های ضد آب و قابل شستشو و رنگ های غیر قابل شستشو تقسیم می شوند البته گروهی از رنگ و مواد در نقاشی ساختمان نیز وجود دارند که نه کاملاٌ قابلیت شستشو دارند و نه اینکه کاملاً غیر قابل شستشو هستند و باید در مراقبت و شستشو از این رنگ ها کمی بیشتر دقت شود.

حال چگونه بهترین جنس رنگ را انتخاب کنیم ؟انتخاب رنگ جنس رنگ باید با توجه به شرایط محیطی که قصد رنگ آمیزی آن را داریم انتخاب شود برای مثال باید در نظر داشت که محیط یا اتاق مورد نظر آیا پررفت و آمد است و یا رطوبت در آنجا زیاد است یا نه.

رفت و آمد در اتاق پذیرایی زیاد است و امکان کثیف شدن دیوار وجود دارد پس باید رنگی انتخاب شود که قابلیت شستشو داشته باشد در اتاق خواب رفت و آمد کمتر است و می توان از رنگ های با قابلیت شستشوی کمتر مورد استفاده قرار داد اما در آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی حتی در سقف ها هم استفاده از رنگ های غیر قابل شستشو پیشنهاد نمی شود .

در رنگ آمیزی نمای ساختمان استفاده از رنگ های مقاوم در برابر رطوبت بسیار مهم است بخصوص در مناطقی که بارندگی و شرجی هوا زیاد است و اگر از رنگ های بی کیفیت استفاده شود خیلی زود رنگ ترک خورده ،پوسته پوسته شده و گچی می شود. برای انجام رنگ آمیزی برای نمای ساختمان می توانید مطالب مربوط به رنگ آمیزی نما را مطالعه و با شناخت رنگ های مناسب برای نما بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

امروزه با وجود اینترنت و سایت های متنوع مشتریان به سادگی می توانند اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با نقاشی ساختمان و رنگ های ساختمانی بدست آورده و سپس با خیالی آسوده اقدام به رنگ آمیزی داخل ساختمان و نمای ساختمان خود نمایند.

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ی چندین ده ساله و تجربیات درخشان در نقاشی ساختمان استادکاران خبره و با تجربه را گرد آورده تا بهترین نقاشی ساختمان را با کیفیت تضمین شده به مشتریان ارائه کند .انجام کلیه رنگ آمیزی در نقاط و سطوح مختلف با ضمانت شش تا دو سال و قیمت های بسیار منصفانه در خدمت مشتریان است.