شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی نقاشی ساختمان مدرن  و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .نقاشی ساختمان از سالیان بسیار طولانی در ایران و جهان مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز در سبک های نقاشی ساختمان مدرن و سنتی همچنان پیشتاز هستند .

نقاشی ساختمان مدرن با رنگ اکریلیک به علت برخی موارد از طرفداران بی شماری برخوردار است از جمله ی این ویژگی ها مانند : دوستدار محیط زیست بودن بارزترین مشخصه ی این رنگ بوده و حلال آن آب می باشد نبود مواد شیمیایی در این رنگ ها،گازهای سمی آن را حذف کرده و از آلودگی محیط زیست خودداری می کند .سرعت خشک شدن در این رنگ ها بالا است و بدون بو هستند اما استفاده از رنگ های اکریلیک ارزان قیمت پیشنهاد نمی شود چون قابلیت شستشوی بسیار پایینی دارند و به هیچ وجه به صرفه نیستند . رنگ های اکریلیک بسیار با کیفیت گرانقیمت بوده و طرفداران آن را کاهش می دهد .

رنگ های روغنی از جمله رنگ های بسیار باکیفیت هستند اما با تولید گاز های سمی موجب آلودگی محیط زیست می شوند به همین سبب امروزه در دنیا دیگر این رنگ ها مورد استفاده قرار نمی گیرند .اما در کشور ما استفاده از این رنگ به علت قیمت بالای رنگ های اکریلیک همچنان ادامه دارد .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

رنگ های روغنی قابلیت شستشو داشته و کاملاٌ ضد آب هستند و از عمر طولانی برخوردارند از معایب رنگ های روغنی می توان به بوی نامطبوع این رنگ که به علت وجود مواد شیمیایی در این رنگ ها بوده و همچنین حلال بنزین در این رابطه کاملاٌ مؤثر است و این بو تا مدت ها حتی پس از خشک شدن ادامه می یابد در مقابل تمام عیوب گفته شده در مورد رنگ روغنی مزایای این رنگ همچنان این رنگ ها را از پر کاربرد ترین رنگ ها قرار داده است.

رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان مدرن مانند رنگ های کنیتکس ، بلکا و مولتی کالر جایگزین جذابی برای رنگ های معمولی بوده و طرفداران خوش سلیقه ی خود را دارند،رنگ های کنیتکس در کیفیت های متنوع قابل استفاده در داخل و خارج ساختمان بوده و مقاومت بالایی در برابر کشش و سایش دارند همچنین استفاده از این رنگ ها در فروشگاه ها و مکان های اداری و تجاری جذاب خواهد بود .

بلکا و مولتی کالر از مواد سلولوزی در نقاشی ساخنمان مدرن بوده و زیبایی و تنوع رنگی شگرفی دارند اما این مواد قابل شستشو نبوده و نمی توان آنها را حتی دستمال کشید اما این مواد به گونه ای تولید شده اند که آنتی استاتیک بوده و گردوغبار به آسانی نمی تواند آنها را آلوده کند همچنین این مواد با حلال آب دوستدار محیط زیست می باشند .

 

قیمت نقاشی ساختمان مدرن در شهرک ابریشم

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

 

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

نقاشی ساختمان در سبک های نقاشی ساختمان مدرن و نقاشی ساختمان سنتی در حال اجرا است در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان تفاوتی ندارد اما در برخی موارد در نقاشی ساختمان مدرن به علت کار بیشتر و استفاده از ابزار خاص قیمت ها بیش از نقاشی ساختمان سنتی است .

کارهای اجرایی توسط این گروه با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان مدرن در شهرک ابریشم

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ روغنی : قابل شستشو – سرعت خشک شدن بسیار کند – حلال بنزین – با بوی نامطبوع

  • رنگ روغنی براق : قابل شستشو ی بالا – عیوب دیوار را به علت انعکاس نور کاملاً نمایان می کند
  • رنگ روغنی مات : قابلیت شستشوی کمتر – مناسب برای رنگ آمیزی تمام نقاط داخلی ساختمان – بدون انعکاس نور
  • رنگ روغنی نیمه مات : قابلیت شستشوی متوسط – کیفیت مابین رنگ روغنی براق و مات – قابل استفاده در تمام نقاط داخلی ساختمان

رنگ پلاستیک : غیر قابل شستشو – سرعت خشک شدن سریع – حلال آب – بدون بو

  • نیم پلاستیک : کیفیت پایین
  • تمام پلاستیک : کیفیت متوسط در حدی که می توان روی دیوار را در صورت کثیف شدن دستمال نمناک کشید

رنگ اکریلیک : قابل شستشو – انواع با کیفیت بسیار گرانقیمت – سرعت خشک شدن سریع – بدون بو – تأیید شده سازمان بهداشت جهانی

 

نقاشی ساختمان مدرن با ضمانت کیفیت و قیمت های منصفانه در گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ی طولانی در کار نقاشی ساختمان و استفاده از نقاشان با تجربه و دوره دیده

 

نقاشی ساختمان مدرن در شهرک ابریشم

داشتن دکوراسیونی شیک و بروز با نقاشی ساختمان مدرن یا استفاده از کاغذ دیواری های  با طرح مدرن انتخاب با شماست و ما به انتخاب شما احترام می گذاریم