نقاشی ساختمان مناسب برای هر قیمت از منزل و محل کار با یکدیگر متفاوت است البته در نقاشی ساختمانی که مساحت کوچکی دارد استفاده از یک یا دو رنگ روشن مناسب تر بوده و بیشتر پیشنهاد می شود اما اگر متراژ منزل بزرگ است می توان برای زیبایی بیشتر محیط از ترکیب چند رنگ و رنگ های تند برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده کرد .

در رنگ آمیزی هر قسمت از خانه مانند اتاق خواب و اتاقی که برای میهمان در نظر گرفته اید استفاده از رنگ های ملایم مناسب تر است چون در نوع رنگ آمیزی بر کیفیت خواب تأثیر داشته و رنگ های تند آرامش اتاق را از بین می برند اما در نقاطی مانند نشیمن و سالن پذیرایی انتخاب های بیشتری دارید و می توانید از انواع رنگ های روشن و تیره استفاده کنید فقط کافیست به ترکیب رنگ های انتخابی بیشتر توجه کنید تا هارمونی جذابی داشته باشید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

سالن پذیرایی بهتر است با رنگ های قابل شست و شو نقاشی شود تا در صورت کثیف شدن دیوار بتوان آن را تمیز کرد انواع رنگ های روغنی و اکریلیک از مناسب ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی سالن پذیرایی هستند .

اگر دیوار های سالن پذیرایی شما از نظر گچ کاری بدون موج است می توانید از انواع رنگ های روغنی براق یا نیمه براق برای دوام بیشتر رنگ دیوار بهره ببرید اما اگر به بی نقص بودن گچکاری دیوار اعتماد ندارید بهتر است از رنگ های نیمه براق و مات برای نقاشی ساختمان استفاده کنید .

در انجام نقاشی ساختمان در سالن پذیرایی توجه به سبک مدرن یا سنتی سالن و هنچنین رنگ لوازم سالن بسیار مهم است چون هارمونی رنگ ها اگر درست انجام شود بر زیبایی دکوراسیون تأثیر بسزایی خواهد داشت .

اگر در انتخاب رنگ سالن رنگ دیوار ها و لوازم در یک تن رنگی نباشند سالن شما نامنظم جلوه کرده و به شدت بر دکوراسیون شما تأثیر خواهد گذاشت . بهتر است در انتخاب رنگ سالن پذیرایی با استادکاران شرکت مشورت نمایید و از تجربیات  آنها استفاده کنید .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

انواع نقاشی ساختمان برای سالن پذیرایی

  • رنگ روغنی
  • رنگ اکریلیک با برند های معتبر جهت کیفیت بالا برای قابل شست وشو بودن
  • بلکا
  • کنیتکس

نقاشی ساختمان برای سالن پذیرایی می تواند به غیر از رنگ های روغنی و اکریلیک با انواع مواد سلولوزی مانند بلکا ابریشمی و معمولی انجام شود که خود از زیبایی خاص و بی نظیری برخوردار هستند و اگر در دو یا چند رنگ انجام شود می تواند زیبا تر جلوه کند .