نقاشی ساختمان در نیشابور در شعب گروه ساختمانی نقاشی لوکس در نیشابور . این گروه ساختمانی در ده های پس از انقلاب کار خود را شروع کرده و سال هاست با پرونده ای درخشان به کار خود ادامه می دهد. افتخار این گروه ساختمانی، شعار احترام به حقوق مشتری در کنار کسب درآمد حلال است و کارهای اجرایی خود را در زمان معین و قیمت منصفانه و توافقی بین استادکار و مشتری با ضمانت شش تا دو سال اجرا می نماید و در سالهای اخیر با کسب تمامی علوم مربوط به نقاشی ساختمان، مدرن ترین نقاشی ساختمان را برایتان اجرا می نماید و زیبایی و کیفیت را همزمان برایتان به ارمغان می آورد .

انواع رنگ های ساختمانی

  • رنگ های معمولی در نقاشی ساختمان
  • رنگ های بافت دار در نقاشی ساختمان

رنگ های معمولی در نقاشی ساختمان

  • رنگ روغنی : رنگ های روغنی از دسته رنگ های قابل شستشو هستند که در سه دسته رنگ های روغنی براق ،مات و نیمه براق تولید می شوند. انواع رنگ های روغنی براق برای درب ها و پنجره ها استفاده می شود و رنگ روغنی مات و نیمه مات برای دیوار ها مناسب است.
  • رنگ اکریلیک : رنگ های اکریلیک باکیفیت قابلیت شستشو دارند.این رنگ در سه دسته ی اکریلیک براق ، نیمه براق و مات تولید می شوند این رنگ مورد تأیید بهداشت جهانی بوده و موجب آلودگی محیط زیست نمی شود .رنگ های اکریلیک سرعت خشک شدن و اجرایی بالایی داشته و قابل اجرا در تمام نقاط داخلی و خارجی ساختمان هستند.
  • رنگ پلاستیک : رنگ پلاستیک در دو دسته تمام پلاستیک و نیم پلاستیک تولید می شوند این رنگ به هیچ وجه قابلیت شستشو و حتی پاک کردن با دستمال نمناک را نداشته و از سطح پاک می شوند.انواع تمام پلاستیک با کیفیت تر از نیم پلاستیک می باشد .از این ارزان قیمت در سقف ها و کمد دیواری و دیوار هایی که ممکن است عرق کنند بسیار مناسب است.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

پوشش های بافت دار

  • کنیتکس
  • بلکا
  • مولتی کالر

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

استفاده از پوشش های بافت دار برای کسانی که به نقاشی ساختمان طرح دار مانند کاغذ دیواری ها علاقه دارند بسیار مناسب است و می توان با این پوشش ها طرح هایی بسیار زیبا و جذاب روی دیوار ایجاد کرد .از این پوشش ها می توان در سقف نیز استفاده کرد.بلکا ابریشمی از پوشش های لوکس می باشد که از الیافی درخشنده و ابریشمی تشکیل شده و استفاده در تک دیوار اصلی در اتاق پذیرایی دکوراسیونی بسیار رویایی ایجاد می کند.

برای انجام بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها باید خصوصیات رنگ ها و پوشش ها را بشناسید و با توجه به مشخصات این رنگ ها و مشخصات محیطی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.در رنگ آمیزی نمای ساختمان باید از رنگ های مخصوص نما استفاده کرد چون این رنگ ها در برابر شرایط جو و بارندگی و حتی نور شدید خورشید مقاومت بالایی داشته و به سادگی کیفیت و زیبایی خود را از دست نمی دهند.

برای رنگ آمیزی داخل ساختمان می توان از رنگ های روغنی ، اکریلیک و پلاستیک استفاده کرد .برای رنگ آمیزی سقف از رنگ پلاستیک و برای رنگ آمیزی دیوار ها می توان از رنگ های اکریلیک و روغنی بهره برد.اگر دیواری که قصد رنگ آمیزی آن را دارید در محیطی است که احتمال کثیف شدن آن بسیار زیاد است پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ روغنی است چون این رنگ قابلیت شستشوی بالایی داشته و به سادگی تمیز می شود .

تمامی کارهای اجرایی این شرکت با ضمانت کیفیت ، شش تا دو سال اجرا می شود . جزء تخفیفات ویژه ی این شرکت می باشد .

 

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری انتخاب با شماست

فروشگاه کاغذ دیواری آرتاردکور با عرضه ی انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت ایرانی و خارجی با تنوع بی شمار در طرح و رنگ ،قیمت مناسب و ضمانت کیفیت